Garantinis aptarnavimas

Tų prekių, kurioms yra suteikiama gamintojo garantija, terminai ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių aprašymuose bei detalizuojami garantiniame talone. Norėdami pasitikrinti savo įsigytos prekės garantines sąlygas, suraskite jau įsigytą prekę prekių sąraše ir spauskite "Palaikymas". Būsite nukreipti į oficialų Dell palaikymo puslapį, ten įveskite savo prekės serviso kodą ir spauskite rodyklytės simbolį. Toliau jums bus pateikiama informacija apie prietaiso garantiją, instrukcijos ir tvarkyklės ("draiveriai").

Garantinis aptarnavimas teikiamas UAB "G & B sistemos" ir UAB "Servisa Ict". Į kurią įmonę kreiptis dėl garantinio aptarnavimo nurodyta sąskaitoje-faktūroje.

Visais atvejais garantinį aptarnavimą siekiama atlikti per kuo trumpesnį laiką.

Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos, kurios nurodytos garantiniame talone ir prekės naudojimo instrukcijoje. Pristatant prekę į garantinį centrą, būtina pateikti visus gamintojo prie prekės pridėtus dokumentus, prekės pirkimo dokumentą (sąskaitą-faktūrą, jei tokia buvo išrašyta), kuri kartu yra ir prekės garantinis talonas. Prekė turi būti pristatyta pilnos komplektacijos - t.y. tokios komplektacijos, kad ją būtų galima įjungti (turi būti pateikiama prekė ir jos maitinimo šaltinis).

Atkreipiame dėmesį, kad:

  • visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į servisą ir iš jo, apmoka Pirkėjas;
  • suremontuotoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką;
  • pakeistoms prekėms garantijos sąlygos skaičiuojamos iš naujo t.y. kaip ir įsigijus naują prietaisą.

Jeigu turite papildomų klausimų, susijusių su garantiniu ir pogarantiniu servisu, susisiekite su DellOn.lt darbuotojais:

Tel. +370 687 44900
El. paštas info@dellon.lt
Adresas: Kuršių g. 7, Kaunas.

Darbo laikas
I-V 9 — 18 val.
VI-VII nedirbame