Pristatymas

Jūsų nurodytu adresu

Užsakytas prekes internetinėje parduotuvėje www.dellon.lt pristatome visoje Lietuvoje. Jūsų užsakytas prekes pristatys "Omniva" kurjerių tarnyba.

Prekių siuntimas užtrunka nuo 2 d.d. iki 5 d.d. Kuomet Jūsų užsakymas pasiekia www.dellon.lt, mūsų darbuotojas su jumis susisieks ir patikslins siuntimui reikalingų dienų skaičių.

Prekės pristatomos darbo dienomis. Visuose Lietuvos miestuose siuntinį pristatysime 8-17 val. Apie numatomą siuntos su užsakytomis prekėmis pristatymo laiką bei siuntos numerį būsite informuoti "Omniva" kurjerių tarnybos. Šventiniu laikotarpiu ar į kaimo vietoves siuntimas gali užtrukti iki 7 d.d. ir ilgiau.

PRISTATYMO KAINOS

Pristatymo mokestis Lietuvoje – €3,99 (užsakymams į Kuršių Neriją imamas papildomas €20,00 už siuntinį mokestis). Jei Pirkėjo užsakymo suma (po visų jam priklausančių nuolaidų) yra €150,00 ir daugiau, pristatymas yra NEMOKAMAS (išskyrus Kuršių Neriją). Atsiskaitymo grynais pinigais siuntos pristatymo metu paslauga yra NEMOKAMA.

PRISTATYMO SĄLYGOS

Siuntos pristatomos jūsų pasirinktu adresu: į darbovietę, į namus ar kitur. Pasirinkę šį pristatymo būdą, turite nurodyti šiuos duomenis: vardą ir pavardę, tikslų pristatymo adresą, mobiliojo telefono numerį ir el. pašto adresą, kitas aplinkybes, kurios svarbios pristatymo įvykdymui (pvz.: koduotos durys, apsauga ir pan.).

Norint gauti sąskaitą-faktūrą, reikia pasirinkti asmens tipą „juridinis asmuo“ ir užpildyti įmonės rekvizitus.

PREKIŲ PRIĖMIMAS

Priimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos būklę bei pasirašykite siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Jei priimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą, nedelsiant praneškite apie tai siuntą pristačiusiam kurjeriui, padarykite nuotrauką (atsiųskite ją el. paštu: info@dellon.lt) ir paprašykite surašyti pakuotės pažeidimų aktą. Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta laiku ir tvarkingai. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas ir juos buvo galima pastebėti išorinės prekių apžiūros metu.

Jei užsakymą apmokėsite grynaisias pinigais, įsitikinkite, kad prekių pristatymo metu turite tikslią grynųjų pinigų sumą, nurodytą Jūsų užsakyme. Kurjeris grąžos neduoda.

KITA INFORMACIJA

Apie užsakymo patvirtinimą ir vykdymą nedelsiant informuosime jus elektroniniu paštu.

Pirkinius gali atsiimti užsakymą apmokėjęs asmuo arba kitas asmuo, nurodytas užsakymo blanke pateikus asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Būtinai išsaugokite sąskaitą faktūrą, kurią Jums atveš kurjeris. Ji bus reikalinga norint grąžinti prekes.

Detalesnę informaciją apie pristatymo sąlygas galite gauti paskambinę telefonu: +37068744900 arba el. paštu info@dellon.lt.